2009. november 25., szerda

Megasztrájk! BKV-s és vasutas tehetségkutató a TV2-n!

– Itt áll mellettem szürke nadrágban, fehér ingben és világos színű zoknira húzott sötétbarna keresztpántos műbőr szandálban a verseny titkos favoritja, Sanya, a 7-es busz sofőrje!

– Figyelj mán! Én nem buszsofőr vagyok, hanem menetalista! Én vagyok a BKV Neója! Figyelj! Kettes ajtó nyílj ki!

– Miért döntöttél úgy, hogy benevezel a versenyre?

– Mert igazi sztrájkolónak születtem. Már a születésemnél is fél napot késtem, mert nem tudtam megegyezni a dokival a hálapénzben.

– A zsűri elnöke, Gaskó István azt mondta rád, nagyon tehetséges vagy, és hogy a sztrájkod neki átjött.

– Ja, mert nem húztam be a kéziféket, és a buszom meg szépen legurult egészen a Móricz Zsigmod körtérig…

– Nagyon egyedi követelésekkel álltál elő.

– Igen, az a követelésem, hogy Demszky Gábor fusson a buszom után, már épp felszállna, amikor én az orra előtt becsukom az ajtót…

– Milyen további sztrájklehetőségek vannak még?

– A vasutasok például jelezték, hogy szolidárisak velünk, így nem riadnak vissza a sztrájk hazánkban eddig ismeretlen formáitól sem... Például kitakarítják a vasúti kocsikat, lemossák a graffitiket, sőt, ha kell, a mosdókba szappant és WC-papírt is tesznek.

– Hogy sikerült az eddigi verseny?

– Eddig nagyon jól állok. A fél brigádot megvertem már sakkban, és ultiban is kaszáltam. Enyém már a sofőrök, a jegyszedők három havi kávépénze is. Egy dolog zavar csak, a fenekemet már teljesen kockásra ültem.

– És most mihez fogsz kezdeni?

– Azt hiszem, amőbázunk rajta egyet!

– Ha nem sikerül megállapodni, milyen új produkcióval készülsz a következő sztrájkra?

– Be fogom mutatni a puszta hetest!

– Puszta hetes? Az hogy néz ki?

– Egy busz tetején állva, 7 darab 7-es buszt fogok elvezetni egyszerre a Rákóczi úton!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése