2011. szeptember 9., péntek

vazze...

A Zeppelin léghajó kapitánya: Hol van a hamutartó, elnyomom a falon, vazze!
Ádám: Ez megeszi, vazze!
Bell: Ez megszólalt, vazze!
Bill Clinton: Ez letérdelt, vazze!
Bill Gates: Ez lefagyott, vazze!
Butthead: Hö, höhö, höhöhö vazze!
Colombus: Na, ha ezt előre tudom, el sem indulok vazze!
Dózsa György: Hé, ez forró, vazze!
József Attila: Aludj el szépen, kis Balázs, vazze!
József Attila: Mosmá sínen vagyok vazze!
Julius Caesar: Te is, fiam, vazze?
Júdás: Ő volt, vazze!
Lehel: Ez eltört, vazze!
Mátyás király: Ez az igazság, vazze!
Mózes: Ez szétnyílt, vazze!
Napóleon: Fáj a hasam, vazze!
Neil Armstrong: Én oda ki nem megyek, vazze!
Newton: Hát nem pont a fejemre esett vazze!?
Néró: Na, végre, már nem fázom vazze!
Nixon: Sose jönnek rá, vazze!
Noé: Ez kurvára esik, vazze!
Odüsszeusz: Haza akarok menni, vazze!
Széchenyi: Ez bazi nagy terv, vazze!
Tarzan: Ezek meg miféle primitív köcsögök, még majomul se tudnak, vazze!
Teller Ede: Ez nagyot robbant, vazze!
Zrínyi Miklós: Vaddisznó? Szelíd ez vazze!
Willis, Ponyvaregény: vazze, vazze, vazze, te egy olyan hülye picsa vagy, vazze!
Annus Adrián: Most nem tudok brunyálni, vazze!
Arkhimédész: Heuréka, vazze!
Deutsch: Ne aggódj, meg lesz a diplomám, vazze!
Medgyessy: Nem lesz gázáremelés, vazze!
Torgyán: Friss ez a pacal, vazze!
Zalatnay: Engedjetek ki, vazze!
Gyurcsány: Elkúrtuk, vazze…
Vilmos herceg: Sátoros lagzit akarok vazze!
Bill Gates: Tudsz egy kis pénzt kölcsönadni vazze!
Steve Jobs: Mondom, ez másik farmer és pulcsi, vazze!
Steve Jobs: Kell a Flash a picsanak, vazze!
Galileo Galilei: Mondom, mozog, vazze!
Újszülött: Ooooááá ooooooooááááááá vazze!
Coca Cola tulaj: Akkor se mondom el, vazze!
Einstein: T=p/2 … ja nem E=m*c2 vazze!
Charli caplin: ……………… vazze!
Rómeó: Laurát szeretem vazze!
Júlia: Leszbi vagyok vazze!
Kepler: Adjon már valaki egy távcsőt vazze!
Orbán: Hagyjatok már engem a focival vazze!
Piroska: Ez nagyon gyanús vazze!
Ronaldo: Én vagyok a legjobb … ja nem … Messi az vazze!
Messi: Én vagyok a legjobb vazze!
Charlie Sheen: Ez az én sorozatom, sose rugnak ki vazze

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése